شعری بختیاری از استاد قیصر امین پور
 
درباره وبلاگ


گرایران زمین بختیاری نداشت گمانم که از بخت یاری نداشت
آخرین مطالب
پيوندها
  • راهنمای گردشگری استان لرستان
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلعه درویش سرای من و آدرس mehdi2000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 84584
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

قلعه درویش
بختیاری




قافله بار ائ کنه دلم وه بارس                    چي بارئ سر دلم گرت و غوارس
قافله بار ائ کنه زه شا خراسو                    دلم چي چاله تشي منده وه جاسو
تش سئري وه دلم زئدي و رهدي                    مر ودي بي سي تشئ ويدي و رهدي
زه گتند تا دشت اؤ بيد تا عقيلي                    همه جا سؤز اويده سؤزه قصيلي
همه جا سؤز اويده غير زه دل مهُ                    ائ گره نه کي گُشه زه مشکل مه
زه گتند زدوم وه در تا شيخ سليمو                    تا قيامت يادمه او عهد و پيمو
زه گتند زدم وه در تا پل پرزين                    پره لام گل باوينه پره دلم خين
زه گتند زيدوم وه در دينداته گردم                   تهُ گل سُر مني  مه خار زردم
آسمو اؤرئ گره زه قيل سياتر                   شؤ و روز تي ره تنم وا ائ تيا تر
بخت تو چي رخت ته سؤزه قصيلي                   بخت مه چي رخت مه سيا و نيلي
وا کتوه حافظم گردمه فالئ                   دشمنت بينا چه فالي و چه حالي

 



فونت زيبا ساز

نظرات شما عزیزان:

alirezavakilzadeh
ساعت18:55---13 اسفند 1392
ba salam vaghadr dani az sho ba sakht in sait ziba

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 20 / 8 / 1392برچسب:, :: 17:49 ::  نويسنده : مهدی سلطانی